lauantai 4. joulukuuta 2010

Ei ikinä tiedä mitä OnsterMonster kirjoittaa...

Ikinä ei tiedä mitä OnsterMonster kirjoittaa... Toi äsken mäinen OnsterMonsterin teksti oli vain tollainen alku teksti! Se kirjottelee tänne myös mitä panfussa tapahtuu! Mä oon siis Karkki3 kun kirjotan liilalla! OnsterMonster ja minä ollaan panfussa ja tää on meidän yhteinen blogi siis, niin me kirjotellaan tänne sit aina yhdessä! OnsterMonster ja Karkki3 eli mä niin ollaa hyvät kamut ja sit me aateltiin perustaa tänne blogi! On ilokunnia kirjoitella tänne OnsterMonsterin kanssa ja kyllä te varmaan ootte meidät panfussa tavannut...?!... Me OnsterMonsterin kaa pidetää myös juhlii meidän majas... Niin ja kyl se OnsterMonster kirjottaa eritavallakin tänne blogiin....


Tassuttain Karkki3!

1 kommentti:

  1. liittykää mun blogin lukjaks
    -Tuttifrutti
    ps.osoite on :http://tuttifrutti-panfuilee.blogspot.com/
    kivaa jos liitytte
    muute teiän blogi on kiva!

    VastaaPoista